sport alltid i mitt hjärta


den bild är från futsal sm i gbg förra helg (lagsfoto) jag lekte med photoshop

jag är uppväxt med sport. kan inte leva utan sport.. har varit simmare i flera år.. bollspel är fortfarande bäst sport jag vet, fotboll och handboll är kul att titta på.. minns min skoltid, åkte vi jämt till skolmästerskap i olika platser i hela sverige. min första skolmästerskap var simning i härnösand då gick jag klass 2 el 3 tror jag, glöm aldrig hur min reagera när jag såg så mkt snö däruppe.. sporter som jag har varit med: simning, innebandy, bordtennis, basket, handboll, ute fotboll, friidrott, maraton, badminton. min sist skolmästerskap var innebandy i göteborg.. och jag har varit med sm simning, futsal, innebandy, badminton och bordtennis.. sm (svenska mästerskap)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer också att älska sport i hela mitt liv. Man kan inte klara utan sport i mitt hjärta. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback