...

hej på er alla..

här veckan har varit bra och lugnt mest.. jobbar som vanlig..
vi har fått minus grader, imorse var det -6. men inget snö, skönt :) jag cyklade till jobbet, det gick bra men tur att det var ej så halt.. kallt i kind.. och det har varit å strålande väder..
helgen har varit rätt lugnt, hade gäster hos mig. det var så kul att ha dom hos mig.. 
till helgen blev jag bjudan till en barndomsvän som har avskedfest för hon ska flytta till uppsala med sin sambo. önskar dom lycka till i framtiden! försöker kom ihåg att ta me kamera.. :)

ha det mysig kväll, ni ;)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det gick ej att kommentera ditt senaste inlägg om kon.. Det var iaf en trevlig bild ;)..Men ingen får? snyft.. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback