den 13:e

Min sötnos Helge fyller hela 8 år idag, ofattbart att tiden går såå snabb! Minns när jag såg honom första gång då var han bara 3 veckor gammal, gud var liten han var. Vi hämtade honom hem till oss då var han 8 veckor gammal, minns värst känsla var att när jag skulle lämna honom i tågstationen då skulle jag åka till Örebro för att studie där, jobbig och jag grät och kunde inte sluta att tänka på honom, han växte varje gång jag träffade honom. Han är min bebis för alltid!
Helge sover hos mig i min lgh första gång, jättekul tycker jag. Just nu sover han som en ängel

♥ Grattis min lille pojke på din dag ♥


Många tycker att den 13:e är otur dag, jag kom till världen den fredag 13:e så är det tur dag för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback