Vissa människor

är jag väldig irriterad på, för att de vågar inte säga ifrån, t.ex en del är irriterade på mig utan jag vet. Och sen fick jag veta eller fick känsla att de tycker jag är jobbig, så förstod jag ingenting för jag vet ju inte vad har jag gjort. Varför vågar de inte gå till mig och säga ifrån? är jag farlig som en varg? Jag vill jättegärna att folk ska vara ärlig mot mig än gå till andra och gnällig om mig. Det är faktiskt inte första gången. Är så less less på vissa folk som är fegis!
Äsch, ska inte prata om saken.



Snart är det EM fotboll. Det ska bli spännande. Jag hoppas verkligen att Sverige göra sina bästa.
Jag VET att de kan klara sig utan Zlatan! För de gjorde väldig bra när de hade landkamp mot Brasilien, svenskarna förlorade med 1-0 fast utan Zlatan. En sak tycker jag konstig att Zlatan alltid göra flera mål i serie A, Inter han spelar för. Men i landslag gjorde han sällan mål och spela ganska dålig än i Inter, jag förstår inte på honom.
Ni som gillar Zlatan, hoppas inte ni tar det illa upp för det är min tänker bara =)

Det händer ganska mycket i sommar som jag ska planera

¤ Sommarjobb
¤ Till bröllop
¤ Pride i Sthlm
¤ Firar en vän som tar studenten
¤EM fotboll

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu ha ja dig oxå som kontakt!!

Postat av: Signe

Vad sommarjobbar du som? Hoppas annars att allt e bra m dej :)

2008-05-06 @ 21:05:33
Postat av: @llis

signe, jag jobbar som trädgård. =)

2008-05-08 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback