final

var det verkligen rysare och spännande! På 26 minuten gjorde Manchester United Ronaldo mål, och senare på 45 minuten Chelsea Lampard gjorde en mål. Då blev det 1-1 och fick förlängningen till slutet blev det straff.
När Manchester Untied vann då lagkamrater sprang till varann medan Ronaldo låg på planen och grät av lycka.
På planen verkade halk, och det regnade under matchen.
United Ronaldo missade sin straff, Chelsea Terry och Anelka missade sina straff.
Så United vann med 7-6 efter 1-1.

image21Final i Moskva, Ryssland



image20
Drogba fick rödkort eftersom han "slog" på Uniteds Vidic ansikte. Han vägrade att ta silvermedalj.

Här missade Terry sin straff, när han skulle sparka bollen då halkade han och bollen kom till stoplen.
image16

Manchester United mästare för Champions League och mästare i liga.
image17

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

haha, det är typ bara jag som inte är så insatt i det dära..champions league?? =P haha

Postat av: Carro

Det var en riktigt rysare till match. Men lite synd att de skall behövas avgöras med straffar tycker jag. Ha en bra dag!

2008-05-22 @ 09:27:52
Postat av: Linnéa G.K

nääe, inte hela..men jag såg faktiskt lite!! haha, så stolt jag är (; hhihi

2008-05-22 @ 09:51:25
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: natty

tack. men ville ha förslag ändå :)

2008-05-22 @ 10:24:39
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback