ett dopp

idag var det underbart vädert...!!! har längtat jättemycket. hoppas den kommer att hålla SSÅÅÅÅ längre!! Nyss tog jag ett dopp, vilken skönt! Att bada i havet, känner vattnet, att simma under vattnet.... så är jag som en fisk. älskar att bada, var så lycklig när jag va i vattnet.
varit på stranden idag och tog promerade och kollade folk, hur barnen bada i vild....


Jag är så lycklig att en av mina bästa tv-serier, Baywatch har kommit i dvd. Har tyckt om den sen jag var liten.
Jag älskar tv-serier. Tycker tv-serier är mer spännande än film, men visst finns vissa filmer är så bra.

image10
Grattis till Manchester United som tog ligaguldet med 2-0.
Jag tror Manchester United vinner oxå Champions League final mot Chelsea.
Chelsea är lika bra lag som United

Kommentarer
Postat av: Fredde

kommenterar dropp heter egentligen dopp ;) du doppar dig inte droppa Puss

Postat av: Camilla

Va härligt att bada!!! LÄngtar efter att få bada jag oxå!!

2008-05-12 @ 22:37:53
URL: http://miilllansblogg.blogg.se
Postat av: Camilla

Va härligt att bada!!! LÄngtar efter att få bada jag oxå!!

2008-05-12 @ 22:38:09
URL: http://miilllansblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback