30 maj

Igår var jag och mamma i Lund och tittade på doktorspromotion och såg Jonas Gardell. Hans make Mark Levengood såg vi också, han hade så bråttom. Vi planerade inte att se Jonas utan det är tradition för min mamma. Hon går och tittar på doktorspromotion varje år, förra år var det hennes två vännior som varit med. 
Min morbror Carl-Gustav har varit med också för 40 år sedan.  


 Domkyrkan 

Jonas gick inne i kyrkan Jonas med hatt och gick ut från kyrkan



Efteråt vi gick till bilparkera nära min gamla skola som jag gick där år 1990 fram 2000.
Östervångsskolan




Senare på kvällen han bjöd sina golfkompisar och vi hade fest.
Idag börjar han sin pensinär, 31 maj. 
Nu är golfen som gäller för honom 

image40
Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback