studenten

grattis till er som tar studenten idag, hoppas ni har det toppen!

minns när jag tog studenten, det var helt underbart! skrek tills min röst gick i konkurs. njöt max att sskkkrrriiikkkkaaaa ihjäl mig och gav folk har ont i öron :P 
härlig hårt var det att lämna gymnaiset och staden!!!!

kan absolut aldrig glömma den dag i mitt liv, bästa dagen!

image58 
                                                 för tre år sedan




Camilla, vi ses imorgon, blir kul att träffa dej med vitmössa =)

Kommentarer
Postat av: Jinna

Haha, bra att hon är min kompis. ;) Tackar angående jobbet! Hoppas att ditt liv rullar toppen med! Eller?

Postat av: SIgne

Är osäker på om det var jag som tog kort?? Hoppas annars att allt e bra med dej!

2008-06-10 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback