Marta vs Zlatan

Bra gjort, Sverige! Vann över mästare Grekland med 2-0. Grekland verkade trög när de spelade. Blev lite less på när de passade bollen i backlinje lite för längre. Glad att Sverige vann! Hoppas de kan slå Spanien och Ryssland!

Alla pratade bara om hur mål gjorde Zlatan, men jag tycker borde oxå prata om Petters mål. Jag vet att svenska folk är galen i Zlatan, han är bara vanlig spelare. Petter räddade faktiskt en poäng extra så Grekland kunde ej vinna eller avgjort. Så borde vi vara tacksam Petter.

Zlatan är inte världens bästa spelare utan bäst spelare i Sverige så tycker jag inte det är så stort när han gjorde mål.
Marta är också vanlig spelare, men hon är världens bästa spelare. Hon har konstnärlig när hon spelar med bollen..


JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Portugal är klart till kvartfinal! Jag tror på Portugal.


Igår var jag och tittade på LdB FC Mot Umeå IK, det var riktig tuff match och blev 2-2. 
Jag fick träffa Marta, vilken gjorde mig lycklig! Min dröm blev sann!! 


                                                 Marta och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är hon?

Postat av: Sussie

Fin bild på dig och Marta.....

2008-06-14 @ 18:28:24
URL: http://sussie83.blogg.se/
Postat av: Sussie

japp allt är bra med mig, men åkt på en sommarförkyldning bara.. Allt bra med dig?

2008-06-15 @ 11:56:26
URL: http://sussie83.blogg.se/
Postat av: Nettan Landin

ja sant.. det känns som att vi ser mer C.Ronaldo. för han e verkligen jättebra på att spela.. jaa inte mkt med Zlatan.. hehe.. krammm

2008-06-15 @ 20:01:39
URL: http://nettan81.blogg.se/
Postat av: Petra

NAJS!!! Snart ses vi PUSS

2008-06-15 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback