Festen har.....

börjat för EM. Jag blev glad att Portugal vann med 2-0, jag hoppas verkligen att de ska ta guld. Tjeckien vann med 1-0 mot hemmaplan, Schweiz





Cristiano Ronaldo lyckade att sprang med bollen från Turkiet



Ikväll ska Tyskland spela mot hatmatch, Polen. Jag tror att Tyskland vinner. De är stark lag.
På tisdag är det Sveriges tur att spela mot mästare Grekland. Jag tror blir jämn.
Spanien har bra backar så är det lite svårt. Ryssland kan överraska.
Hela EM matcherna kan vara tuff match, ingen är lätt.

Tack Camilla för jättekul studentfest! Kul träffa dina vänner/släkt.
Din familj var bara för mysiga!


Kommentarer
Postat av: natty

hehe tack så mkt. hoppas vi får en gullig bebis, jo det kommer vi få! :D

Postat av: Petra

Åhh känner du henne. Hon bodde ju på vårat boende :) Allt väl? Kram

2008-06-11 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback