Erkänn....

att Sverige landslag kan inte spela fotboll. Jag tänkte "Vad fan håller ni med?!"
De glömde jämt back. Inte konstig att Ryssland krossade dem med 2-0, men ryssarna kunde ha 3 mål till, men tur bara 2-0. Var svenskarna rädd att ta bollen? Eller låter de att ryssarna går i vidare?
Jag är besviken på hur svenskarna spelade. Ryssarna spelade mycket bättre. Men livet är sånt.
Ni som såg på match så förstår ni hur jag menar.
Jag saknar Tommy Svensson som ledde Sverige till VM-brons 1994.
Ikväll är det kvartfinal mellan Tyskalnd mot Portugal. Hoppas verkligen att Portugal går i vidare och slår Tyskland men det blir svår match!

Äsch nu ska jag ej prata. :)


Imorgon är det midsommar, ska till go 
Fredrik och fira där. Mysigt. Hoppas vädret ska va bra så vi kan vara ute.
Och längtar att se hans och pojkvännens nya stuga i Trelleborg. Ser mycket emot det!

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevlig midsommar!!! PUSS

2008-06-20 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback