redan

är juli här. Här månad har jag ganskla mycket planera. Det ska bli kul och spännande!
Nästa måndag ska jag träffa
Camilla, det ska bli så kul! Såg sist hos henne när hon hade studentfest. Det blir massor av snack. Jag ska till Örebro på bröllopet, till Tyskland för ToR med vänner, det ska bli kul!

Jag har ej skrivit om hur var det i midsommar för jag va besatt av EM fotboll, så STORT tack för midsommarfest hos er, Fredde & Lasse! Det har varit så mysigt! Stugan är jättemysigt! Trevliga folk som va med på festen. Jag fick sova över natten. Njöt att va i stuga, det är mycket längsen jag va i en stuga. När jag va liten och uppvuxen alltid vi i hela familjen åka till sthlm för att besöka mina gudföräldrar och våra vänner som har stugor där ägde vi i 1-2 veckor under sommaren. Ute och fiskade, bada, promeranad i skog. Där saknar jag!

Kommentarer
Postat av: Annika Sjödin

Fotbollfans där!Lilla brunöga:)

Annika

Postat av: Fredde

Puss min vän

2008-07-02 @ 19:15:57
URL: http://www.nogg.se/dede

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback