Ny text

i min blogg som jag gillar mest.

Jag ska kolla Gracie som handlar om en tjej som vill träna fotboll hos pojkarslag. Det är baserad på en sann historia.
Tjejer kan ju spela fotboll, inte bara killar.
Så är jag ganska besviken på TV som inte visa mycket damfotboll som herrfotboll gör, de visar nästan jämt på herrfotboll. Jag vill så gärna att de borde visa mer damfotboll som herrfotboll, då blir typ jämn.





Nu har jag äntligen hittat kläder till bröllopet! Längtar!

Och inte minst, till europride, skynda skynda orka inte att vänta för längre :)
Hoppas väder ska vara snälla på bröllopsdag och i pride. Inte regn, tack!


Måste berätta, när jag var på hamn och badade (för ett par dagar sedan) då såg jag två killar, jag skulle tro de är gay. De busade i vattnet som man såg förälskade ut, jag tänkte: Så härlig att se folk som öppnar sig inför samhället
Härlig härlig! Och sen är det ren gayvärld för mig är det pride, härlig att se folk som hålla hand och kysser i samma kön, ingen skulle skäms över.


Kommentarer
Postat av: Petra

Snyggt teckensnitt där! ;) Kramar

Postat av: Petra

Syns snart ;) Kram

2008-07-15 @ 09:21:49
Postat av: Jonte

Håller med dig!

Det är så bra film

2008-07-21 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback