Möhippa

Jag åkte uppe till Örebro och hade möhippa för H. Hon visste ingenting att jag skulle komma.
Det var kul att se henne så överraskade och hon grät över se oss som är inte från Örebro och hennes föräldrar kom också. Sött! Jag är så glad att jag fick med, jag tänkte inte missa den!
Det gick bra och trevlig i möhippa. Slutet av dagen fick hon träffa hennes blivande make, R. Vi hade badtunna, det var mysigt! Vi var ute hela dagen, vilken tur med vädret!
Tack J för jag fick sova hos dig och du sa ingenting till H att jag skulle komma.


H blev verkligen överraskad att se oss!

Snart är det dags för mig att resa tillbaka Örebro och gå på bröllopet, Spännande tycker jag!
H & R kommer att bli mycket vackra par den stora dag! Ska ta ffllleerrraaa bilder på dem, fniss.
Först måste jag fråga de om jag får lägga brudparet bild här i blogg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja ser framemot att få se lite bilder sen när vi ses!! kram

2008-07-15 @ 20:49:06
Postat av: Pea

Spännande med möhippa!

vem ska gifta sig om jag får fråga?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback