mkt hända

hos oss, först i söndag kom två stora hundar och attrackrade Helge som satt ute och vänta på husse som handlade bröd till frukost. Min pappa hörde ljud som var från Helge och pappa gick ut och kollade vad som hände så såg han de två stora hundarna med en kvinna som är äger, hon försökte att stoppa dem men gick inte så hjälpte pappa till. Helge lyckade smet och hans koppel fick sönder, han sprang och sprang in till skog. Pappa följde efter och ropade efter honom. När han var hemma och uppmärkte han hade lite ont i ben men gick över. Tack och lov han överlevde! Vet inte vad ska jag göra om han..... Herregud! Min pojke ♥

Jag blev förbannad, för Helge gjorde ju inget och de bara attrackrade honom utan orsak.
De kunde ha dödat honom. Han kunde ju inte försvara sig med TVÅ stora hundarna! Tur att pappa och äger kivnna fanns på platsen!



Min pappas bil blev skadade efter helgens kväll eftersom Skanör hade marknad. Pappa misstänkte någon var full och cyklade så krasch den på bilen.
   

Igår kväll hände det igen, på mammas bil, verkligen synd jag hörde inget när det hände för jag var ensam hemma medan mina föräldrar cyklade och tittade på någon sjöng.


Det hände mycket på bara ett par dagar. Inte ens kul! Tycker man kul att sönder folks saker utan orsak?! Kan inte fatta på de som tycker det är kul att leka. De kan ju leka med leksaker eller sånt, inte på riktiga!

Igår var jag och mamma i Helsingborg. Mamma träffade sin kusin medan jag träffade Camilla. Vi hade som vanlig kul ihop! Massor av skratt och snacket.
Camilla
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Faaan vad trist att folk inte kan låta andras saker vara ifred! :( Tur att din pappa hörde Helge och att inget allvarligt hände, Tiara är nu ialf på bättrings vägar :) Kramar

2008-07-08 @ 12:27:35
Postat av: Camilla

Ja, det var jätte kul att träffas igen!! Inte klokt va folk gör nu för tiden! Helt sjuka i huvudet eller??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback