Bröllopet

Brudparet var otrolig vackra! När H kom in i altaret med sin pappa och där väntade blivande make R, då fick jag riktig tår, har aldrig upplevt det förut på andra bröllop. Helt härlig känsla och att se bruden sååå lycklig med mannen i sitt liv.
Många grät i kyrkan, det var mycket fin!

Efteråt åkte vi till festen och åt gott, buffe och tårta. Gäster var ungefär 115 som var inbjudna. Många som höll talet, jag är en av de. Var så nervös men det gick jättebra och lyckad! Såg bilder från möhippa och svensexa.

Värdparet gjorde det otrolig bra och välordnad. Fick fina programbok och kort beskrivning om vem var vi.
Det stod på mig : Alba-Luz....Colombiansk Malmötjej som älskar Brasilien, kaffe och att brottas med brudgummen. En vän från västanvikstiden
Instämmer, jag tycker de va kul att brotta med R, de gjorde vi faktiskt under Västanvikstiden.
Det var jämn! Eller hur, R?
Jag älskar Brasilien, fotbollslag :) kaffe är helt mitt liv !

Nu är de gifta, känns ofattbart för jag känt dem från Västanvikstiden då var de singlar och sen par och nu gifta. Verkligen tacksam Västanvik blev brudparet förälskade i varann och jag fick träffa dem.

Stort tack & R för jättevackert bröllop och jag ska aldrig glömma!

Bjuder på några bilder från bröllopet


   
 


Kommentarer
Postat av: Fredde

Mycket fint

Postat av: Petra

Nästan samma bilder som jag själv har :) Hehe hoppas resan gick bra hemåt? Kramar

2008-07-24 @ 09:57:33
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: Sussie

Så underbar och vackra bilder du fick på det perfekta brudparet....

Dom var jättefina båda två...

2008-07-24 @ 19:11:13
URL: http://sussie83.blogg.se/
Postat av: Camilla

VA VACKRA De var!!!!!!! Jätte fina bilder!

2008-07-26 @ 17:36:25
URL: http://miilllansblogg.blogg.se/
Postat av: bruden själv

hej min vän!

Fina bilder på oss! Ja det var en fin dag och jag är glad att du var där och firade oss på våran dag!!!

2008-09-07 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback